مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 بهمن 1398 ساعت 10:152020-02-13پزشكي

 تصادفات یکی از عوامل شکل گیری صرع در بین جوانان است


مسؤول تعالی علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار بالای تصادفات در کشور، یکی از عوامل شکل گیری صرع در بین جوانان است.

- دکتر فریبرز رضایی طلب، در حاشیه کارگاه آموزشی LTM که صبح امروز، 24 بهمن ماه در کلینیک علوم اعصاب بالینی بیمارستان امام رضا شماره2 مشهد برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: یکی از مشکلاتی که در ایران وجود دارد، تصادفات بسیاری است که رخ می دهد و یکی از عوامل شکل گیری صرع و بخشی از تشنج ها در بین جوانان، تصادفات و ضربه‎های مغزی است که به دلیل عدم احتیاط در رانندگی اتفاق می افتد.

صرع از لحاظ فرهنگی جلوه مناسبی ندارد در ادامه، پروفسور کلینگ هاوس، جراح و متخصص مغز و اعصاب از دانشگاه مونستر آلمان، اظهار کرد: تشنج ها در سنین بالا به دلیل سکته های مغزی، چاقی، عدم تحرک و تمام عواملی که موجب بالا رفتن فشار خون می شود حاصل می شود و باید کنترل شوند.

وی در رابطه با همکاری های میان دانشگاه های علوم پزشکی ایران و دانشگاه مونستر آلمان برای درمان بیماری صرع، اظهار کرد: تخصص من در زمینه بیماری های صرع است و بارها با بیمارستان خاتم، بیمارستان شفا و بیمارستان امام رضا مشهد همکاری داشته ام.

صرع بیماری شایع است که اطلاعات درمانی در زمینه این بیماری مورد نیاز همه کشورهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تصادفات یکی از عوامل شکل گیری صرع در بین جوانان است

 تصادفات یکی از عوامل شکل گیری صرع در بین جوانان است